loading...
پنالتی | عکس و والپیپر فوتبالی
حمیدرضا بازدید : 72 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)

توتی باز هم واسه رمی ها شادی آورد! واقــعا: نو توتتیی نو پارتتیی
منچستر سیتی 1-1 آس رم. آگویرو برای من سیتی و توتی برای رم
گلزنی کردن.
نظرتون در مورد بازی و مخصوصا در مورد رم تو چمپیونزلیگ این فصل
چیه؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amin Totti در تاریخ 1393/07/09 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

توتیشکلکشکلکشکلک
به نظر من پنالتی نبود.بعد پنالتی رم بازی رو به دست گرفت و همش حمله میکرد.من سیتی کاری نمیتونست بکنه.بعد گل یه ذره بازی آروم شد و 20 دقیقه آخر با آوردن هولباس رم دفاعی شد و من سیتی حمله میکرد.به نظر من حق رم برد بود اگه شوتهای پیانیچ و توتی و مایکون بهتر زده میشد و ژروینیو بیشتر دقت میکرد.
با این بازی که از سیتی دیدم احتمال میدم رم و بایرن برن بالا
به توتی هم تبریک میگم مسن ترین گلزن تاریخ چمپیونز لیگ شد
پاسخ : منم به شما تبریم میگم!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 2077
  • افراد آنلاین : 237
  • تعداد اعضا : 257
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 2,146
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,306
  • بازدید ماه : 4,306
  • بازدید سال : 50,120
  • بازدید کلی : 768,109