loading...
پنالتی | عکس و والپیپر فوتبالی
حمیدرضا بازدید : 87 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

انخل دیماریا با مبلغی که رکورد نقل و انتقالات تاریخ بریتانیا رو شکست به منچستر یونایتد پیوست.
بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته پس از این انتقال ظی مصاحبه ای نظرشو در مورد این انتقال بزرگ بیان کرد:
"قطعا از پیوستن به منچستر یونایتد خوشحالم. من کاملا از زمان حضورم در اسپانیا لذت بردم و باشگاه های زیادی بوند که به من علاقه داشتند, اما یونایتد تنها باشگاهی بود که به خاطر آن رئال مادرید را ترک می کردم.
"فن خال یک مربی فوق العاده با پیشینه متداوم موفقیت است و نگرش و عزم راسخ همه ی افراد حاضر در باشگاه برای بازگرداندن باشگاه به اوج - جایی که به آن تعلق دارد - من را تحت تاثیر قرار داده است. نمی توانم برای شروع صبر کنم."
حال منچستر یونایتد با این خرید نشون داد٬هیچ هراسی از خرید بازیکنای بزرگ.اونم با این مبالغ سنگین نداره.و شایدم این پیامی بود برای سایر تیم های لیگ جزیره که شاید دیگه به یونایتد به عنوان رقیبی برای قهرمانی نگاه نمیکردند
حال باید دید منچستر با خریدهای این فصلش چه جایگاهی در پایان بدست میاره
نظرتونو در این باره با ما در میون بذارید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 2077
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 257
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 46,153
  • بازدید کلی : 764,142