loading...
پنالتی | عکس و والپیپر فوتبالی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/05/14 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

الان هانری و ویا خیلی اوج گرفتن نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ : من از طرف امیر از شما معذرت میخوام

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/05/14 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

چرا مثلا عکس هانری ...ویا..ایبراهیموویچ..و...رو نمیزارید که بعد اومدنش به بارسا خراب شد و از روز های اوجش فاصله گرفت! دلیل نظر همینهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چون اونا بعد رفتن از بارسا بازم اوج گرفتن دلیل پاسخ همینه!

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/05/14 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

پس چرا به رئالی ها طعنه میزینی ..اونوقت میگی من چکار دارم کی کجا نابود شده ..پس این پست چیه گذاشتی...مسخره
پاسخ : چون مایکل اوون بعد اومدنش به رئال خراب شد و از روز های اوجش فاصله گرفت!
دلیل پست همینه

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/05/13 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

سلامآخه حمیدرضا دیگه بسه فهمیدیم با فهمیدیم که بارساغی هستی..شورشو در آوردی..میخوای منم چند نفر رو نام ببرم که با امدن تو بارسا چه بلایی سرشون امد ..هاااا..بسه عزیز من ..تو که مثلا مدیدری و میفهمی که هوادارای تیم های مختلفی به سایت سر میزنند ...خواهشا تو و دوستانت کمتر اینقدر مطالب رو به سمت علایقتون نبرید..کمی هم به فکر شعور دیگران باشید ..ممنون شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از نظرت
ولی قصد من توهین به توهین به تیمی نیست
من با این کار کاری ندارم که کی کجا نابود شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3166
  • کل نظرات : 2077
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 257
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 1,594
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,594
  • بازدید ماه : 1,594
  • بازدید سال : 47,408
  • بازدید کلی : 765,397